Isnin, 25 Mei 2015

ASAL USUL SHAKLEE

Entry 2

Bismillahirohmannirohim.......
Al- fateha
Amin...:)
Assalmmualaikum...sahabat - sahabat semua...senyum dulu ya :) baru lah awet muda gitue......:)

Ermmm korang wat pe tu? Petang2 ni as xde kerja....almaklumlah dok sorang je rini...husband outstation...

Pendekkan cerita....semoga sahabat - sahabat sehat semua yer :)
Petang ni nak kongsikan berkenaan ASAL USUL @ SEJARAH SHAKLEE dengan lebih detail!! sebelum nie as cuma kongsikan KEJAYAAN DAN PERTUBUHAN SHAKLEE 1915-2009!!


Pendekkan lagi cerita....hehe....JOM TERJAH zaaaaassss......


Semakin lama produk shaklee semakin menjadi sebutan ramai kerana keberkesannya dalam membantu ramai orang dalam mengekalkan kesihatan.





Shaklee bermula  60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya *Living in Harmony with Nature® telah mencetuskan gerakan yang berterusan untuk membantu ke arah kehidupan yang lebih bahagia dan lebih sihat.Hari ini, Shaklee merupakan syarikat pemakanan semula jadi nombor satu di Amerika Syarikat,dengan pejabat di seluruh dunia dan tenaga pakar terkemuka dalam bidang penyelidikan pemakanan. Shaklee melepasi dan melangkaui piawaian industri setiap masa bagi memastikan produk mereka Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.

♡Shaklee menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.

♡Shaklee menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.

♡Shaklee telah melaburkan lebih $250juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.


Paling best sekali!!!Shaklee juga menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produk yang mereka tawarkan.Sehingga hari ini, Shaklee telah membayar komisen bernilai lebih $6.7 bilion kepada para Pengedar mereka, dan mereka menjemput anda untuk mengecapi manfaat memiliki perniagaan Shaklee anda sendiri.


MISI DAN FALSAFAH SHAKLEE

sejak lebih 50 tahun....jutaan keluarga telah meletakkan kepercayaan mereka kepada Shaklee dalam mencorak gaya hidup sihat yang tidak dapat ditandingi oleh syarikat lain - iaitu dengan menghasilkan produk semula jadi yang selamat DAN terbukti berkesan.

Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik kepada setiap insan. shaklee merealisasikannya dengan menghasilkan produk semula jadi yang sungguh luar biasa, yang membuatkan anda teruja untuk berkongsi tentang kelebihan produk shaklee dengan rakan-rakan anda.

Setiap produk yang dihasilkan oleh Shaklee dirumus khusus untuk meningkatkan kesihatan, dengan rumusan yang terbukti berkesan dan tidak memudaratkan alam sekitar.


♥♥Tiga jaminan shaklee apabila anda memilih Shaklee – Ia sentiasa selamat, ia sentiasa berkesan, dan ia sentiasa mesra alam♥♥



Sentiasa Selamat
♥Keselamatan dan standard-Shaklee tiada tandingannya bagi memastikan produk mereka Always Safe.Shaklee telah melaburkan lebih $250juta untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk.Shaklee Produk  tidak mengandungi sebarang bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya yang terdapat dalam produk pesaing. Shaklee bekerjasama dengan ahli toksikologi bagi mengembangkan senarai bahan kimia yang berpotensi berbahaya kepada manusia dan mereka  mengemaskini senarai ini bagi memastikan bahan-bahan kimia ini tidak mencemari sebarang produk mereka.

 ♥Sentiasa Berkesan
Bukti Saintifik & Klinikal

-100 laporan saintifik & Kajian Landmark 2007Shaklee menjamin keberkesanan agar anda sentiasa yakin bahawa produk

Shaklee Always Works.Bukti klinikal ini boleh didapati dalam 100 laporan saintifik yang telah diterbitkan oleh Shaklee

– ini adalah kajian semula setara dalam beberapa majalah utama.Salah satu daripada ujian ini adalah Kajian Landmark pada tahun 2007, yang menunjukkan bahawa kesihatan di kalangan pengguna suplemen Shaklee ternyata lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau tidak mengambil suplemen langsung.


Beberapa senarai TIDAK Shaklee:
♥TIDAK Mengandungi Paraben
♥TIDAK Mengandungi Triklosan
♥TIDAK Mengandungi Phthalates
♥TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)
♥TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
♥TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
♥TIDAK Mengandungi Glikol
♥TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
♥TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
♥TIDAK Mengandungi Ammonia
♥TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
♥TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
♥TIDAK Mengandungi Formaldehyde
♥TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
♥TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
♥TIDAK Mengandungi Toulene
♥TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
♥TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
♥TIDAK Mengandungi Pewarna
♥TIDAK Mengandungi Lemak Trans
♥TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
♥TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
♥TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang


♥Sentiasa Mesra Alam
-Dr. Shaklee adalah pelopor Shaklee Corporation yang mengamalkan prinsip Living in Harmony with Nature®. Shaklee terus setia membawa legasi ini dan menjamin bahawa produk mereka Always Green.

-dan mereka melakukannya sebelum Iia dipraktikkan secara meluas.shaklee telah menghasilkan pencuci pertama biorosot.dan terus berusaha untuk menyediakan product mampan safe for u, your home , your planet.

************************************

Shaklee adalah Produk Kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.


-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau.Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.





Ni die antara product shaklee Yang sentiasa selamat ...berkesan...mesra alam...:)

                                                                                           Home care

                                                                     the best skin care
                                                                             suplements



macam2 lagi ada tau !!

ok ...done untuk petang nie yer...banyak2 pun nanti as pening pale...uollss lagi pening...hehe :)
So untuk info lanjut....untuk pertanyaan sebarang persoalan yang kat fikiran uolls tu boleh yer hubungi / whatsap 0173511136...

#tag line smile always make u look gojes#
Fb: asmidafazeli








2 ulasan: