Rabu, 3 Jun 2015

TESTIMONI ALFALFA SHAKLEE TERBAIK

TESTIMONI ALFALFA SHAKLEE KATEGORI 18SX

AMARAN: ENTRI INI SESUAI UNTUK MEREKA YG SUDAH BERKAHWIN SAHAJA!

Ini testimoni pengguna Alfalfa dan pengedar sah Shaklee.. Nama yg digunakan bukan nama sebenar untuk mengelakkan sebarang masalah . Testimoni adalah BENAR, bukan rekaan dan ia benar-benar terjadi.


Puan Ani
"Saya makan Alfalfa 8-10 biji sehari. Susu badan maintain, anak dah setahun 3 bulan. Kadang-kadang jika anak menyusu sebelah, sebelah masih meleleh. Keputihan totally gone. Grip superb. Kalah kacip fatimah dan manjakani. Tapi water intake mesti disiplin."

Puan Lyana
"Yana makan 5 pagi, 5 malam. bangun pagi sure bengkak-bengkak susu"

Puan Ana
"Suami saya makan 10 biji sehari, saya test untuk hilangkan bau badannya yang tengik apabila balik kerja (mekanik). Alfalfa patut diberi pujian. Suami saya hilang bau badannya dalam masa 5 hari lepas konsisten makan alfalfa 10 biji sehari. Alfalfa tak boleh menandingi deodorant. terima kasih Alfalfa menyelesaikan masalah saya."

Puan Aisyah
"Saya makan 10 biji sehari konsisten. Mula-mula tak rasa apa2..lepas 5 bulan, senyumm..takperlu kata apa2"

Puan Mariam
"Saya makan 6/8 biji sehari, hampir sebulan. hubby tiba-tiba tegur, kenapa ketat sangat. senyum jerr.. fuhh tak payah kacip fatimah sudah."

Puan Lynda
"lynda makan 10 biji sehari setiap hari dh hmpir 3 bulan.....memang best,xda alfalfa,x senang 

duduk...kesannya,susu memang x penah kurang,kadang2 tengah salin baju nak mandi habis lencun satu

 bdn,susu bocor...hehe...memancut mcm paip pecah...mandi susu lah jawabnya....badan bertenaga, masalah 

sembelit dh hilang,masuk tandas 2 3 minit,selesai....perut dh tak buncit,berat dh turun 6 kilo tanpa diet,alahan

 pada seefood dan gigitan nyamuk dh lenyap x kunjung tiba,GRIP?????x yah tanya la,macam anak dara 

wooooo....huahuahua....ha satu lagi,kencing kotor pon dah baik...hehe...dulu kalau kencing kotor ni 

menyerang, jangankan nak buang air kecil,tengok tandas pon takot dh....nangis2 nak buang air 

kecil....sekarang tak dh,kalau jadi pon tak sampai 2 hari dh ok..... "



Puan Nor

"masa pantang xtau mcamana nk amik.. terus mkn ikut kat botol 10bj sekali..masa tu lum jadi ahli lagi.. byk 

baca on9,pastu ada kenal sorng akk kat opis yg jual. so,belilah dgn dia. xtya pun cara mkn. beli pun kongsi 

ngan member.. masa sblm bersalin sy mkn, (nasib xjadi peape).- sy czer,.tp pas operat tu sy blh bgn terus 

tanpa rasa sakit..org katil sbelah pitam,muntah2..huhu..n dh dok kat wad, sy bgn sndrii g toilet terus 

mbuang..sgtlah lawas...tp xbestnye ank lak kena jaundis. huuuhuu..xtau sbb alfalfa ni,sbb xtau pape psl vit 

ni. Dlm pantang teruskan juga, bdn sgt cergas..susu penuh,basah baju klo bby lambat bgn smpai alas dgn 

kain lampin..(nmpk besau jer)..smpai kejut bby nk susukan dia..naik kje,sekali pam dpt 6btol 4-5oz 

penuh...smpai xckup btol.. dan penurunan berat badan yg sgt bykk..dari 75kg last peknen(sblm peknen 

68kg), hbs pantang jadik 55kg..(kurus melayanglah pulak..) dan cik'V' sangatlah grip oo...cm ank dara 

balik..huhuu..hasben pn ckp gitu..*_*.. bdn mmg panas,tp bgus gak..bila bdn pnas kt pun byklah minum 

air..hehe.."




Hehe..jadi macam mana? Adakah anda ingin jadi sihat, ceria 

bahagia seperti Puan-Puan di atas ini? Jom kita 

amalkan Alfalfa Complex Shaklee yang sangat sesuai untuk semua 





sebarang pertanyaan @ pembelian boleh hubungi:
nama : asmida
no hp / whatsaap : 0173511136
facebook : asmida fazeli
email : dairimangkuktingkat@gmail.com