Isnin, 22 Jun 2015

CARA MENJAGA DALAMAN WANITA SUPAYA CANTIK DAN SEHAT

Assalammualaikum

LUMRAH kehidupan WANITA

Wanita terdedah kepada pelbagai masalah kesihatan dalam melalui pelbagai peringkat kehidupannya :- Akil baligh- Pra-hamil- Kehamilan- Pra-menopos- Menopos- Selepas menopos

Wanita adalah anugerah yang tidak ternilai. Jadi hargailah mereka, Jika anda seorg wanita, hargailah diri anda. Jagalah kesihatan anda kerana tanggungjawab anda amat besar tak kira sama ada sebagai anak,
sebagai isteri mahupun sebagai ibu buat anak-anak anda. Jom lihat apa yang wanita perlukan bagi memenuhi tahap kesihatan seharian.

GLA COMPLEX - GLA complex sangat bermanfaat bagi seorang wanita, Ia berfungsi untuk menstabilkan hormon2 kewanitaan anda dan memberikan rasa keselesaan bagi anda menempuhi hari2 sebagai seorg isteri dan ibu.membantu mengekalkan kecantikan anda dan melambatkan proses penuaan.

OSTERMATRIX - Ostermatrix mengandungi Kalsium yang tinggi bagi keperluan tulang, gigi dan rambut wanita. Wanita yang kurang atau tidak suka pada susu, boleh menggantikannya dengan ostermatrix. Wanita yang telah berumahtangga dan memiliki cahaya mata memerlukan tulang yang kuat, padat dan juga perlu sentiasa memelihara kesihatan yang baik. Insyaallah dengan Ostermatrix ia mampu memenuhi keperluan kalsium harian anda.

OMEGA GUARD

- Omega guard adalah 'ibu' kepada kesihatan, ia bertindak mengawal keseluruhan sistem tubuh badan. Mengawal tekanan darah, parah gula,kesihatan jantung,perkembangan otak dan juga kesihatan mata anda. Omega 3 tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan manusia, ia hanya di dapati pada ikan laut dalam dan juga minyak kanola. namun sekaran Omega Guard dapat memberikan anda keperluan itu. Setiap peringkat usia memerlukannya.


Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan dapatkan harga yang menarik khas buat anda :)

Fb: asmida fazeli
Email : dairimangkuktingkat@gmail.com
No tel / wasap : 017-35 111 36
Cod pos laju: 1 malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan