Ahad, 14 Jun 2015

PENGALAMAN MANIS BERGELAR SID SHAKLEE


assalammualaikum,

nak cite siket nie pengalaman manis bergelar sid : )

saya mendaftarkan diri sebagai AHLI SHAKLEE dengan hanya RM75 ( sebelom gst yer ).
pada mulanya hanya untuk makan sendiri sahaja,
seriusly saya memang x tahu pun SHAKLEE boleh buat bisness.
Macamna saya boleh terjebak dengan bisnes ni,sedangkan satu benda pun saya x tahu pasal SHAKLEE ni.


Punca salah satu terjebak sebab saya beli set kurus dan satu dua product suplement lain.
lepastu sis tu kata uv point saya melebihi 150 uv.
Masa tu kurang faham lagi, lepastu ea suh saya cek dalam akaun pada tengah bulan, so bile cek ada duet dalam bank tu, sy tanya balik dekat sis tu, ea kata tu bonus.........waaaahhhhhhh.....seronok.....
lepastu saya pun berminat  dan terjebak dengan shaklee nie,

Sepanjang saya bergelar pengedar shaklee banyak kenangan manis . haha. Saya bukanlah seorang pengedar yang gila menjual produk, sebaliknya saya suka ataupun dengan perkataan yang lebih tepat saya suka berkongsi kebaikan produk shaklee. Saya tidak menidakkan produk yang lain itu tidak bagus dan sebagainya. Itu semua bergantung kepada pandangan dan pemahaman setiap orang. 

Walaupun pengetahuan saya sedikit cuma berbanding orang lain dan anda yang sedang membaca entry saya ini, sebenarnya saya sangat seronok berkongsi cerita mengenai kebaikan produk shaklee. Yang mana, supplement shaklee telah membantu saya, suami, ayah dan juga ibu saya semakin sihat. 

Kadang-kadang Allah s.w.t memberikan kita sakit kerana Allah sayang pada kita, Allah mahu mengurangkan dosa kita. Dan dengan supplement shaklee bukan bermakna anda tidak akan jatuh sakit selama-lamanya tambahan banyak jenis-jenis virus baru yang menyerang manusia kini. Tetapi dengan adanya tambahan supplement, kita tidak mudah dan jarang jatuh sakit serta mengurangkan kebergantungan terhadap ubat yang mengandungi 'drugs' walaupun dalam dos yang tidak membahayakan. 

Sepanjang menjadi pengedar shaklee, pengalaman manis yang saya perolehi adalah membantu ramai pengguna untuk hidup lebih sihat dan komen-komen positif yang saya terima menggembirakan saya. Yela, seronokkan ramai-ramai sihatkan. 

so kalau ada yang berminat nak join kami bershaklee bolehla hubungi saya :0)

  • Facebook : ( Sila add friend saya dahulu ya ) asmida fazeli
  • Email: dairimangkuktingkat@gmail.com
  • Blog:http ://www.dairimangkuktingkat.blogspot.com
  • Sms / call/ whatsapp: 017-3511136
  • Pages Facebook : vitamincantik dan jutawan zero to hero






Tiada ulasan:

Catat Ulasan