Rabu, 10 Jun 2015

COLLAGEN TAK PERLU BOTOX , TAK PERLU MAKEUP TEBAL


Assalammualaikum......

3 hari mengamalkan ( SERBUK AJAIB ) Collagen Powder dah nampak kesan.Kulit makin lembut, kesan jerawat makin pudar, sakit badan dah takde, bangun pagi badan bertenaga, gastrim dah tak timbul, pecah pecah kat tapak kaki hilang.Marvelous!!!! 3 hari bermakna baru 3 sachet!!!!Belum sampai 1 kotak dah nampak kesan!!

WAHHHHHH!!!!! saya dah jatuh cinta dengan collagen shaklee , anda bila lagi???



Kulit anda kering , tona tidak sekata , sensitif , berjerawat , berjeragat
Alhamdulilah, kulit saya pun bukan jenis bermasalah. Maklumlah budak kampung, jenis kulit tahan lasak gitu :p. Tapi bila join je Shaklee ni, ada pula produk yang memang khas untukkalogen, namanya Shaklee Collagen Powder. Mula mula tu tak teringin sangat pun. Tapi lepas tengok kawan kawan saya sendiri bagi feedback yang bagus pasal kolagen ni, hati mula berdetik. Lebih lebih lagi bila tengok member yang lebih tua dari saya ambil Collagen Shaklee ni, tak nampak pun berusia dari saya. Halus, gebu betul kulitnya. Nampak macam lagi muda.. eh eh tercabar la jugak kan !
Shaklee Collagen Powder ni tidak digalakkan untuk ibu yang hamil dan menyusu.


Pernahkah anda dengar perkataan kolagen?
Kolagen adalah sejenis protein yang menyumbang kepada kulit yang sihat dan cantik. Tetapisemakin meningkat usia, kolagen dalam badan akan semakin berkurangan. Makin kurang kolagen maka makin tak sihat dan tak cantiklah kulit kita. Kurangnya kolagen menyebabkan tanda2 penuaan seperti:
    • Kulit dah mula melayut dan kendur sana sini
    • Kulit kering dan berkedut
    • Kulit kurang anjal
    • Payudara melayut dan tidak tegang
    • Kulit kusam
    • Rambut halus dan gugur
    • Kuku rapuh dan mudah patah
    • Pigmentasi
Tidak kira lelaki atau wanita, semua orang akan mengalami kemerosotan kolagen ini dan munculnya tanda-tanda penuaan. Tetapi bagi wanita itu semestinya mimpi ngeri kan. Cara untuk mengatasinya mudah sahaja iaitu dengan mengambil kolagen tambahan kerana tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa dan susuk tubuh yang awet muda.



APAKAH KEISTIMEWAAN COLLAGEN SHAKLEE

- NAK KULIT CANTIK MENAWAN -

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat ( SERBUK AJAIB ) yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

Bukan untuk tujuan kecantikan kulit saja, Collagen Powder ni juga membantu untuk fungsi-fungsi lain:
1. Mencantik dan menyuburkan rambut - Kandungan kolagen dalam lapisan korium merupakan bekalan nutrisi kepada epidermis dan rambut. Kekurangan kolagen menyebabkan rambut kering dan bercabang.

2. Mencantikkan kuku – Kurang kolagen boleh menyebabkan kuku kusam dan mudah patah.

3. Menegangkan payudara – Kesukaan semua!

4. Menguatkan tulang – Masalah osteoporosis dan kekejangan kaki adalah berpunca darpadai kehilangan kolagen yang membentuk 80% daripada jumlah kepadatan tulang sedangkan kehilangan kalsium, magnesium dan fosforus hanya 20%. Jadi kita perlukan kolagen untuk tulang yang sihat.

CARA BANCUH COLLAGEN SHAKLEE

Cara makan  pun senang saja. Bancuhkan saja dalam segelas air sejuk. Baunya pula  ada bau bau ikan sedikit sebab ia diperbuat daripada sisik ikan merah. Tapi saya tak bancuh dalam air kosong biasa, biasanya saya masukkan sedikit kordial oren, saja nak hilangkan bau ikan tadi. Takdelah rasa plain saja kan. Boleh juga kalau nak mix kan dengan kordial lain. Janji bancuh dengan air sejuk ya, jangan air panas. Sebab air panas boleh menyebabkan kalogen musnah.

TESTIMONI







sebarang pertanyaan @ pembelian boleh hubungi:
nama : asmida
no hp / whatsaap : 0173511136
facebook : asmida fazeli
email : dairimangkuktingkat@gmail.com