Rabu, 3 Jun 2015

MISS V KETAT SUAMI SAYANG PENANGAN ALFALFA SHAKLEE

ASSLAMMUALIKUM.....

ALFALFA SHAKLEE MEMBUATKAN 
MISS V KETAT
MISS B MANTOP

Wow..hebatnya penangan alfalfa; raja segala tumbuhan ni. Bagi isteri-isteri yang lepas bersalinkan anak yang berasa 

semakin dingin terhadap seks, rasa sakit melakukan hubungan kelamin, mengalami masalah keputihan yang banyak, haid

 yang tidak teratur, rasa longgar pada "Cik V", buah dada makin mengendur, rasa kekeringan dibahagian faraj ketika 

bersama suami dll anda boleh mengambil Alfalfa Complex Shaklee.




Sekiranya isteri-isteri ada mengalami gejala-gejala seperti yang disenaraikan menunjukkan anda kekurangan hormon 

estrogen dalam tubuh. Hormon estrogen yang mencukupi dalam tubuh akan memberikan anda kesan kewanitaan yang 

ketara seperti buah dada yang cantik dan haid yang teratur.  Ketandusan hormon estrogen juga akan mempercepatkan 

proses penuaan dan akan mengetahuinya apabila melihat kulit yang semakin kering terutama di bahagiaan muka dan 

kedutan pun semakin jelas kelihatan. Kekurangan hormon estrogen juga menyebabkan seseorang wanita itu akan cepat 

mengalami Menopous. 



Kekurangan hormon estrogen boleh menyebabkan:

 1. Kekeringan di bahagian faraj dan kesakitan sewaktu bersama dengan suami

 2. Hot-flashes iaitu perpeluhan dan rasa panas tanpa sebab walaupun di tempat sejuk 

 3. Kehilangan rasa ingin bersama 

 4. Kekenduran buah dada

 5. Kekenduran di kulit

 6. Perubahan mood dan perasaan murung

 7. Oseoporosis 

 8. Peningkatan kolestrol di dalam darah

Kelebihan Supplement Alfalfa Complex Shaklee Alfalfa Complex merupakan Shaklee Signature yang dicipta oleh Dr. 

Shaklee pada tahun 1950-an. Kelebihan Alfalfa Complex Shaklee yang anda patut tahu adalah: 



1. Dituai dari tanaman alfalfa organik (Medicago sativa)di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan 

bahan kompos iaitu baja bebas kimia. 

2. Daun Alfalfa hanya dipetik apabila mencapai tahap kematangan secara semulajadi kerana daun-daun yang matang 

adalah kaya dengan klorofil yang memberi manfaat kepada manusia

 3. Proses pengeringan daun-daun Alfalfa secara pengudaraan semulajadi untuk mengekalkan kandungan nutrisinya. 

Manakala bahagian lain yang tidak penting pada daun-daun Alfalfa dilupuskan 

4. Daun-daun yang telah kering akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet.

 5. Keseluruhan proses pengasilan tablet Alfalfa Complex dijalankan dibawah pengawasan yang sangat ketat dan teliti oleh

 Shaklee.

 6. Setiap tablet yang dihasilkan mengandungi 300mg Alfalfa semulajadi

 7. 10 biji Alfalfa tablet menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu 


TESTIMONI



PUAN ANI

"Saya makan Alfalfa 8-10 biji sehari. Susu badan maintain, anak dah setahun 3 bulan. Kadang-kadang jika anak menyusu sebelah, sebelah masih meleleh. Keputihan totally gone. Grip superb. Kalah kacip fatimah dan manjakani. Tapi water intake mesti disiplin."


PUAN LINDA

"lynda makan 10 biji sehari setiap hari dh hmpir 3 bulan.....memang best,xda alfalfa,x senang 

duduk...kesannya,susu memang x penah kurang,kadang2 tengah salin baju nak mandi habis lencun 

satu

 bdn,susu bocor...hehe...memancut mcm paip pecah...mandi susu lah jawabnya....badan bertenaga, 

masalah 

sembelit dh hilang,masuk tandas 2 3 minit,selesai....perut dh tak buncit,berat dh turun 6 kilo tanpa 

diet,alahan

 pada seefood dan gigitan nyamuk dh lenyap x kunjung tiba,GRIP?????x yah tanya la,macam anak 

dara 

wooooo....huahuahua....ha satu lagi,kencing kotor pon dah baik...hehe...dulu kalau kencing kotor ni 

menyerang, jangankan nak buang air kecil,tengok tandas pon takot dh....nangis2 nak buang air 


kecil....sekarang tak dh,kalau jadi pon tak sampai 2 hari dh ok..... "









DONE!!



sebarang pertanyaan @ pembelian boleh hubungi:
nama : asmida
no hp / whatsaap : 0173511136
facebook : asmida fazeli
email : dairimangkuktingkat@gmail.com