Sabtu, 20 Jun 2015

SERONOK MENJADI SID SHAKLEE

ASSALAMMUALAIKUM,
APA YANG MENARIK MENJADI SID SHAKLEE ?

1. DUIT CASH

DUIT ! Ya dengan shaklee anda layak dapat duit bonus! tetapi ada caranya. Anda boleh dapat duit untung runcit dengan menjual vitamin, dan anda juga akan mendapat duit bonus jika jualan mencapai minimum 150uv. Nak dapat minimum 150uv ni bukan susah, nilainya ibarat kita dapat jual 4 tin ESP dalam masa sebulan terus cukup 150uv. Kalau kita makan sendiri vitamin satu keluarga pun dah boleh dapat sebenarnya. Dan ada lagi bonus kepimpinan yang lebih besar jumlahnya anda akan dapat jika berjaya membantu orang lain di bawah anda sebagai leader.
Di Shaklee ramai yang sudah mendapat income bulanan sebanyak 4-5 angka dalam masa setahun atau 2 tahun bergantung kepada usaha masing-masing. Bonus bulanan ni jauh lebih banyak dari peningkatan gaji yang orang bekerja dapat, sehingga ramai LEADER - LEADER DAN SID kami yang bekerja sebagai engineer, cikgu, mengambil keputusan untuk resign dan fokus kepada bisnes Shaklee sahaja.

2. KERETA (Car Bonus)

Dengan Shaklee anda akan dapat membeli kereta idaman hati dengan percuma! Shaklee bukan bagi kereta sebijik ye. Tetapi jika mencukupi syarat dengan mencapai jumpah uv tertentu selama 3-4 bulan, anda akan mendapat bonus tambahan iaitu car bonus. Minimum car bonus yang boleh dapat adalah RM500, dan boleh meningkat beribu-ribu lagi jika rajin berusaha.
Dengan duit bonus ni, anda boleh guna untuk beli kereta baru, atau sambung pembayaran kereta sedia ada, ataupun simpan dalam setahun untuk buat duit muka membeli kereta idaman hati. Best kan, dapat naik kereta free yang dibayar shaklee setiap bulan.

3. PERCUTIAN ( PERCUMA)

Lagi, dengan Shaklee anda layak menyertai percutian convention shaklee samada di luar negara atau di dalam negara. Semuanya percuma ditaja Shaklee. Daripada tiket, makan minum dan tempat masuk aktiviti yang terdapat di situ. Untuk tahun ini, Shaklee menawarkan percutian percuma ke US, dan juga UMRAH ke Mekah. Kita boleh pilih salah satu, dengan syarat yang tertentu. Nak tak bawa mak ayah pergi umrah percuma secara ekslusif?


 Insyaalah boleh, dan semua orang pun boleh. Yang penting kena follow apa yang dah dibuat oleh orang-orang yang dah berjaya, dan sentiasa berhubung dengan leader setiap masa.Kat shaklee semua orang ada peluang untuk berjaya. Yang penting ada keinginan dan sanggup berusaha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan