Ahad, 20 November 2016

Supplement alternatif untuk menurunkan paras gula dalam darah

Assalammualaikum,Bismillah

Selain ubatan yang dibekalkan oleh pihak hospital, saya terpanggil untuk berkongsi dengan anda satu alternatif yang mampu membantu menurunkan gula dalam darah. Kita bimbang sekiranya tiada usaha untuk melawan penyakit ini, akhirnya anggota badan pula yang menjadi mangsa.

Supplement Alternatif Untuk Menurunkan Paras Gula Dalam Darah

Supplement semulajadi membantu sel badan mendapat nutrisi yang secukupnya untuk membantu pankreas bertindak secara normal merembeskan insulin dan membantu meningkatkan kerintangan badan terhadap insulin.

1. Garlic complex mengandungi allicin yang membantu merendahkan paras gula di dalam badan.

2. Vivix, minuman yang sangat tinggi antioksida dan resveratrol membantu sel menjadi lebih sihat dan dapat bertindak merembeskan insulin pada kadar yang secukupnya untuk menurunkan paras gula serta membantu badan menjadi lebih sensitif terhadap pengeluaran insulin.

Antara kebaikan Vivix ialah

√ Mengawal kepekatan gula dalam darah. Pengambilan karbohidrat yang tinggi setiap hari boleh menyebabkan kandungan gula dalam darah juga turut meningkat. Polifenol yang terdapat dalam anggur muscadine berfungsi melambatkan penyerapan karbohidrat dalam darah seterusnya menghalang kepekatan gula dalam darah dari terus meningkat.

√ Mengurangkan komplikasi akibat serangan kencing manis. Anthocyanin membantu mengurangkan kompikasi yang selalu terjadi kepada pesakit. Sebagai contoh, penglihatan pesakit diabetis semakin lama semakin kabur. Pengambilan Vivix secara konsisten akan mengurangkan komplikasi mata kabur.

3. Omega Guard juga kaya dengan omega-3 yang diekstrak dari ikan laut dalam yang telah menjalani proses penyulingan berperingkat agar sisa plumbum berat tidak terkandung di dalam minyak ikan omega ini untuk kesihatan optima pengambilnya.

Penyerapan supplement semulajadi ke dalam sel adalah lebih besar iaitu 5x ganda berbanding penyerapan vitamin sintetik di dalam sel badan yang membantu mempercepatkan respons badan untuk mengawal paras gula di dalam darah.

Sekiranya anda prihatin dengan kesihatan anda ataupun ibu bapa anda, anda boleh hubungi saya untuk pertanyaan lanjut dan konsultasi. Saya akan luangkan masa saya untuk membantu anda.

Pembelian 2 botol vivix anda layak mendapat percuma keahlian.

Dapatkan penjimatan berganda untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.. 

JOM DAFTAR AHLI SEKARANG!!!

Anda akan mendapat potongan sehingga 15-30% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee..Untuk maklumat lanjut berkaitan pendaftaran keahlian Shaklee anda boleh terus menghubungi saya 0173511136

Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut: 

√ jadual pengambilan vitamin secara teratur 
√ konsultasi percuma secara berterusan 
√ tips-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli 

 "produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."

Sekian,wassalam

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan