Ahad, 27 November 2016

Cara beli produk di stokis shaklee

Assalammualaikum,salam sejahtera buat semua.

Cara beli produk Shaklee di stokis shaklee

Bagi anda yang tinggal berhampiran dengan Shaklee Center tentu lebih prefer untuk beli produk Shaklee secara walk-in, tak perlu nak poslaju..senang kan :)

Jika anda walk-in ke Shaklee untuk membuat pembelian, berikut panduan untuk memudahkan urusan dan menjimatkan masa anda, call kami di 017-3511136 untuk kami guide anda :

1) Anda perlu isi borang order Shaklee untuk membuat pembelian. Boleh minta borang tersebut dari staff di kaunter, mereka sangat helpful :)

2) Di ruangan ID : anda perlu isikan ID Shaklee untuk membuat pembelian. Oleh itu anda perlulah mendaftar sebagai ahli SHAKLEE yang sah. Jangan risau kerana yuran keahlian Shaklee tak mahal pun, in fact sangat murah sebenarnya, hanya RM68.90 seumur hidup. Bagus kan :)

3) Sekiranya jumlah produk yang anda nak beli berjumlah lebih dari RM800, anda boleh daftar ahli Shaklee percuma, malah anda bakal dapat rebate wang tunai RM40 ke atas dengan pembelian RM800 dan ke atas.
4) Jika anda nak cepat dan tak sempat nak daftar ahli, anda boleh gunakan ID Shaklee : 1081383 atas nama Nor Asmida Binti Tukol Hubungi kami di 017-3511136 untuk kami guide anda tentang pembelian.

5) Selesai isi form, ambil nombor giliran untuk membuat order di kaunter.

6) Anda boleh membuat pembayaran melalui cara bayaran tunai/cash atau menggunakan debit kad dan kredit kad pun boleh. Nak bayar pakai PAYPAL pun boleh :) Selepas membuat pembayaran pastikan anda ambil resit invoice dari staff ya.

7) Now anda perlu ambil nombor giliran untuk collect item yang anda dah beli di collection counter. Tunggu sehingga nombor anda dipanggil untuk serahan item yang dah dibeli.

9) Pastikan anda dapat semua produk yang anda bayar (check dalam invoice anda). Anda boleh request untuk extra plastik dan kotak juga kalau barang terlalu banyak.

10) Anda boleh minta bantuan staff di kaunter untuk membantu jika terdapat sebarang persoalan.
Sebarang kemuskilan atau ada yang nak bertanya boleh wasap atau telegram 0173511136 .

Sekian ,Terimakasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan