Selasa, 29 November 2016

Murahnya harga vitamin c shaklee

Assalammualaikum ,entri kali ini akak nak cerita sikit tentang my favourite vitamin,iaitu harga vitamin c Shaklee.

Ada dua jenis vitamin c shaklee ye:

1- Vitamin c Sustained Realease
2- Vitamin c chewable shaklee

Jom kita berkenalan dengan dua jenis Vitamin C keluaran Shaklee yang sangat berkualiti tinggi ini.

1. Sustained Release Vita-C Plus (500mg)
Kandungannya:
Vitamin C - 553.00mg
Citrus Bioflavonoids Complex - 120.00mg

  • Vita-C 500mg ni adalah Vitamin C berbentuk tablet. Ianya diberi nama 'Sustained Release' kerana setiap tablet dicipta untuk membebaskan Vitamin C secara berterusan perlahan-lahan ke dalam badan. Setiap teblet diibaratkan bersamaan dengan 7 biji buah oren dan setiap jam sebanyak 1.5 buah oren itu dilepaskan secara perlahan-lahan.


  • Ujian klinikal menunjukkan Vitamin C dalam 2 tablet mampu bertahan selama lebih kurang 5 jam dan mampu kekal dalam plasma darah kita sehingga 24 jam! Dengan kata lain, 2 tablet Vitamin C boleh melindungi badan kita selama sehari!


  • Berbanding dengan tablet yang tidak diperbuat daripada teknologi 'Sustained Release', Vitamin C akan terus dihadam oleh usus dengan cepat dan sebahagian Vitamin C akan terus dibuang dan dibazirkan sebab usus tak dapat menyerap sepenuhnya Vitamin C tersebut.


  • Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari *bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex.


  • Bioflavonoids adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai banyak di dalam buah-buahan sitrus. Ia membantu dalam penyerapan vitamin C sepenuhnya dan memelihara vitamin C itu sendiri daripada oksidasi. Dan di dalam Vitamin C Shaklee kedua-duanya mempunyai Citrus Bioflavonoids Complex daripada lemon, orange, grapefruit.


2. Chewable Vita-C Plus (100mg)

Kandungannya:
Vitamin C - 117.90mg
Citrus Bioflavonoids Complex - 24.00mg
Rose Hips Powder - 40.00mg

1. Rasa lebih sedap dan lebih seronok untuk dinikmati.
2. Lebih mudah dikunyah.
3. Lebih sesuai untuk seisi keluarga.

  • Menarik minat kanak-kanak untuk mengambil Vitamin C dan dos nya sudah bersesuaian untuk kanak-kanak.


  • Mempunyai masalah penghadaman yang lemah dan susah untuk menelan disebabkan sakit ataupun faktor ketuaan.


  • Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah fizikal dalaman seperti gastroesophageal reflux disease ataupun ketumbuhan esophageal yang mempunyai masalah menelan tablet.

  • Sesuai untuk mereka yang selalu berada di luar kerana melancong dan sebagainya. Jadi, pengambilan Vitamin C jenis kunyah lebih mudah sebab tidak memerlukan air untuk dimakan.

  • Dos Vitamin C yang rendah dalam setiap tablet kunyah sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif seperti gastrik, pedih hulu hati dan cirit-birit.


Hubungi saya ASMIDA 0173511136 untuk mendapatkan konsultasi percuma dan dapatkan harga lebih menarik dengan mendaftar sebagai ahli,Jika anda tinggal berdekatan dengan stokis shaklee anda buleh membuat pembelian dengan menggunakan ID 1081383 ( NOR ASMIDA BINTI TUKOL ) Anda berpeluang mendapatkan harga ahli.Cara beli produk di stokis berdekatan
Sekian , Terimakasih.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan